Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Kazandı mertinho50 | WNBA 2'li

Kupon Miktarı
302
Kupon Oranı
3.33

Malatyali44

Meraklı Köfteci
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,725
3,394
113
Aynen dostum basket te en azından bir dk da 3 basket ile 6 8 9 sayi çıkabiliyor benim branş basket futbol kanser eder insani
Çok haklısın vallahi. 5. dakika da gol gelipte 90 dakika boyunca 1 gol gelene kadar imanımız çatlıyor. Ya da 50. Dakikadan sonra 1.5 Alt alıyorsun 20 dakika da 3 gol geliyor.
Zaman ve gol sayısı arasında çok büyük bir orantisizlik var. Basket bu kadar değil
 

Malatyali44

Meraklı Köfteci
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,725
3,394
113
Çekya nin üstünden Belçika nin üstünden yattık eskiden olsa ne bileyim en azından biri geliyordu. Gelince de şöyle 5-6 gol çıkıyordu. Şu bahis işlerinden sonra golün nesli tükenmeye başladı aq
 

mertinho50

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,847
7,785
113
Çekya nin üstünden Belçika nin üstünden yattık eskiden olsa ne bileyim en azından biri geliyordu. Gelince de şöyle 5-6 gol çıkıyordu. Şu bahis işlerinden sonra golün nesli tükenmeye başladı aq
Bugun Portekiz Portekiz gibi oynasaydı bize 6 7 attiydi çoğu kişi 3.5 üst var almıştır

Diğerleri zaten malum kasa kazanıyor işte
 

Malatyali44

Meraklı Köfteci
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,725
3,394
113
Bugun Portekiz Portekiz gibi oynasaydı bize 6 7 attiydi çoğu kişi 3.5 üst var almıştır

Diğerleri zaten malum kasa kazanıyor işte
Adamlar 3 - 0 yeniliyor halen defans yapıyor zaman geçiriyor. Zaten yemişsin 5 yesen ne olacak baskı yok doğru düzgün atak yapmıyor. Saçma sapan futbol anlayışı başladı reis
 

mertinho50

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,847
7,785
113
Adamlar 3 - 0 yeniliyor halen defans yapıyor zaman geçiriyor. Zaten yemişsin 5 yesen ne olacak baskı yok doğru düzgün atak yapmıyor. Saçma sapan futbol anlayışı başladı reis
Aslında kötü olan uefanin sistemi şimdiden iyi 4 tane 3 u ile 4 gruptan 3 er takım çıkacak ya takımlar ona göre oynuyor
 

Malatyali44

Meraklı Köfteci
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,725
3,394
113
Bundan sonra gider buz hokeyine hentbola üst alırım. Futboldan daha mantıklı
 

Malatyali44

Meraklı Köfteci
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,725
3,394
113
Aslında kötü olan uefanin sistemi şimdiden iyi 4 tane 3 u ile 4 gruptan 3 er takım çıkacak ya takımlar ona göre oynuyor
Sistemi bahis sistemine çevirdiler iyice. İlk günkü maçlarda 12 gol çıktı sonra gol kıtlığı başladı. Sistem ilk davet icin reklam sonra kasa kazanmasi
 

Malatyali44

Meraklı Köfteci
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,725
3,394
113
Bak buz hokeyi de sıkıntı hea çok bilmiom ama çoğu maç 0 0 bile bitiyor en iyisi bence 1 basket 2 voleybol voleybolda izlemesi zevk vermiyor bana işte
Basket varsa basket yoksa futbolun önünde olacak diğer branşlar bundan sonra benim için
 
Üst